11 Ekim 2009

Açelya Elmas Kanseri Nasıl Yendi ?

Lenf kanserine iki kez yakalanan güzel oyuncu Açelya Elmas hastalığı nasıl yendiğini ilk kez anlattı.

Elmas, “Kapari reçeli yedim ve Ukrayna’dan özel mantarı olan kırmızı üzüm suyu getirtip içtim” dedi... Haziran Gecesi dizisinde Havin karakterini canlandırarak üne kavuşan Naz Elmas’ın kendisi gibi oyuncu olan kardeşi Açelya Elmas yakalandığı lenf kanserini iki kez yendi. Kanseri nasıl yendiğini anlatan Elmas özel iksirini de ilk kez açıkladı.
İŞTE ÖZEL BESİNLER
Hastalığında moralin ve beslenmenin önemini vurgulayan güzel oyuncu şöyle konuştu: "Bu hassas zamanda beslenmek çok önemli. Kırmızı üzüm kan yapıyor. Brokoli C vitamini. Soya fasülyesi kemoterapinin zararlı etkilerini azaltıp iyi etkilerini daha çabuk vücuda yayılmasını sağlıyor. Özel besinler bunlar. Ayrıca kapari reçeli ve Ukranya’dan içinde kendi özel mantarı olan kırmızı üzüm suyu getirttim. Bunlar sayesinde hastalığı yendim" dedi.
Hastalığı yenemeyeceği korkusu yaşamadığını belirten Elmas, "Korkularla yaşayan bir insan değilim. İkincisinden sonra ilik nakli oldum. Beş sene içersinde bir şey olmazsa artık tamamdır dediler. Beş seneyi geride bıraktım. İyi şeyleri düşünüp geleceğe bakıyorum" dedi.
NAZ HASTALANSAYDI YANINDA OLURDUM
Hastalığı sırasında kardeşi Naz Elmas ile görüşmediğini ama aralarında problem olmadığını belirten Açelya Elmas, "Hastalığım sırasında dostlarım ve arkadaşlarımla beraberdim. Hayatıma o dostluklarımla devam ediyorum. Kardeşimle aram açılmadı. Biz az görüşen insanlarız. Farklı hayatlar yaşıyoruz. Naz bu halde olsaydı ben elimden geldiğince yanında olurdum" diye konuştu.
(sacitaslan.com)
Ekle

0 yorum:

 

Bilgi Online Copyright © 2011 Fashionzine is Designed by Ipietoon for Bie Blogger Template
In Collaboration With Teen Celebrities