5 Şubat 2011

Tüm Alerjileri Ortadan Kaldıran Aşı

İsviçreli bir biyoteknoloji firması tüm alerjileri önleyebilecek bir aşı geliştirdi.

Kedi tüyünden ev akarına astımdan polene tüm alerjileri ortadan kaldıran aşı geliştirildi, İsviçreli bir  biyoteknoloji firması tüm alerjileri, hatta astım ve egzamayı bile önleyebilecek bir aşı geliştirdi. Test aşamasındaki aşı 4 yıl içinde piyasaya sürülecek. Aşının milyonlarca insanın hayatını kolaylaştıracağı belirtiliyor.

Üretici Cytos Biyoteknoloji tarafından yapılan deneylerde aşının astım, bahar nezlesi, kedi tüyü ve toz alerjisine karşı etkili olduğu görüldü. Aşının 2-3 ay süreyle uygulandığı 63 astım hastasında astım atakları ve semptomları kesildi. 6 hafta boyunca haftada 1 kez aşı yapılan deneklerde de ev tozu alerjisinin yol açtığı burun akıntısı ve göz sulanması yüzde 39 azaldı. İlaç, hastaların yaşam kalitesini yüzde 42 yükseltti.

Araştırmacıların verdiği bilgiye göre, aşının içinde sentetik DNA parçacıkları bulunuyor. Bu parçacıklar, vücudun saldırı altında olduğunu sanmasına yol açıyor ve böylece bağışıklık sisteminin karşı saldırıya geçmesini sağlıyor. Bu yolla, bağışıklık sistemi yeniden programlanarak bütün alerjilerin temelinde yatan etken ortadan kaldırılmış oluyor. Alerji çeşitlerinin yanı sıra alerjik temeli olan astım ve egzamaların da önlenebileceği belirtiliyor.

-star
Ekle

0 yorum:

 

Bilgi Online Copyright © 2011 Fashionzine is Designed by Ipietoon for Bie Blogger Template
In Collaboration With Teen Celebrities